vi åkte därifrån som vinnare

cupen var iallafall det roligaste som har
hänt på länge. hela helgen med bara innebandy,
kan det bli bättre? nej.

vi kom så långt som till semifinalen, nästan
fall falun van mot nått random lag men så spela
dom oavgjort, kanske vara lika bra eftersom
jag har åkt på en hjärnskakning, jävla kran!!

jag orkar inte berätta allt i de minsta detalj,
utan vi hade det roligt och jag vill tillbaka och
göra om allt igen :)

''jämtland, jämtland jämt och ständigt''

vi kom hem ganska sent på nassa, så jag stannade
hemma i måndags pga huvudet men andreas kom
på måndagen också hade han köpt en tröja till mig
som jag har velat haft hela sommaren, min lilla gris




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0