I want to go on living even after my death

först och främst vill jag tacka Daniel 'drake'
för att han är en sån bra kompis! jag hade nämligen
missat bussen i fredags och då ringde jag daniel som jag också
väckte för skjuts, han räddade mig från JB's suraste lärare
visst har jag en snäll klasskompis? :)

inte nog med det så körde han mig 7 mil samma dag
så tack för att du är 18 med körkort plus min underbara vän!

aja, nu ska vi inte ge honom allt för bra självförtroende
helgen har varit riktigt bra med god mat häh, maten är viktigast!
nerå ajb var! kvällen som har gått har jag varit med pappa och sett
på bond också har jag bakat med mor min, klapp på axeln

jens och alle vill att jag ska vara med dom ikväll, poppis
men jag vet inte fall jag har någon ork, ni vet att man måste
ha mycket energi för att kunna stå ut med dom, häh närå

fick dock ett sms av emil att han var tvungen att ringa mig
för att berätta en skit rolig grej, så jag väntar spänt på hans samtal
bara för det kommer det inte vara någe roligt alls

matchen som blev inställd spelas nu på tisdag och till en viss person
- pissar ni på oss, så pissar vi på er ;) haha

nåja,
växer upp
igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0