This is for you, Emelie!

Bara för att Emelie har tjatat såå :) Så detta är för dig, bara dig!
Igår när jag gick ut i väntan på att Burman skulle plocka upp mig
så hör jag travgubben snacka i högtalarna, då kände jag att våren
äntligen är här. Vädret kan dock bli bättre, lite Stockholm värme tack!

På tal om vädret, fall det här var det bästa vi kan få så ska man inte
klaga. Det var hyffsat varmt så jag, ajb och ringen gick och tog oss
en glass. Ännu ett tecken på vår/sommar, ett stort behov av glass.

Kom hem, däckade i soffan på en gång, sjukt trött idag. Sedan vaknade
jag av doften av thai mat, awesome! Mamma försökte göra den gudomliga
såsen som finns på easten, jordnötsåsen... men nja, god men inte samma.

Gick till lunch idag, vi hade estetisk verksamhet, haha vi satt bara och målade.
Sedan vart det fika, vet dock inte fall det var för Jonathan fyllde år -
grattis förresten :) eller för att vi ville ha lite fredagsmys.. Men iallafall så var
den pannkaka, som jag har längtat! ÄNTLIGEN JOHN BAUER! Ni börja lära er ;)

Just nu sitter jag och diggar så ska det låta, haha. Min söta mor sitter sjunger
med alla låtar. Även dom hon inte kan, men det är så det ska vara.
Jag är så utsliten så jag tror jag bara ska vara hemma ikväll, mysa med mamma
och äta en ny choklad som pappa har tagit med sig hem. Marabou med kokos <3
Love it!
Finns dock inte i butiken ännu, men pappa har ju sina kontakter på jobbet ;)
Haha, lägg märke till ironin!

Skönt med helg, sen bara tre dagars skola nästa vecka! Imorgon blir det min
Andreas för hela slanten :) Men nu ska jag se Marly and me.
Så jag hoppas du blev nöjd nu Emelie, jag saknar dig bästa vän och dig med Linnéa!



Kanske inte världens bästa bild, men det symboliserar våran vänskap.
Linnéa, Emelie och jag

Kommentarer
Postat av: emelie

vad glad jag blir att du lyssnar på mig :) jag saknar dig <3

2010-05-09 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0