party without limits

vi börja med kvällen att beställa pizza som tog en timma
innan vi fick den - förresten så ställde pizzakillen upp på ett festkort
vi åt sen snubbla alla andra in och vi körde några lekar

det vart allsång medans vi hoppade i sängen, det var seriöst
festens höjdpunkt - speciellt när ludvig snubbla över fabbe så
han dök ner i golvet med huvudet före

sedan drog jag, kopka, terese och madde till en annan fest
som jag inte alls tyckte var någe kul, 21 åringar som satt och
spela nhl, snacka om vilken vild fest. bad hanna möta mig

då skulle vi tillbaka till elin men det visa sig att en tjej som bodde
bredvid elin hade fest, träffa typ inga roliga där tills jag kom på
att jag hade glömt min väska hos nhl-festen, så vi vandra tillbaka

sen till den där tjejen igen, sen ut för där var halva festen sen in
men lika snabbt ut igen. sedan vart fabbe skit arg så vi gick tillbaka
till elin för att lugna ner honom lite.. satt inne där och myste sedan
följde tobbe, pontus, oscar och robert med mig en bit för sedan hem
och natta.. det där var ungefär min fredag

när jag vaknade imorse så hade man feber, kuuul! jag tror det är
elin som har smittat mig. men mår bättre nu, ikväll ska vi slita mat
från dom där thaivagnen som står lite här och var
kan bli gott :)

elins råtta som är på väg att attackera mig, man ser mördarblicken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0