Det är Robin Hood jag vill ha!

Segaste dagen någonsin! Först matte nationella, satt som ett ufo ett tag..
Sedan rast i en evighet, för jag var tvungen att stanna för att göra ännu ett
matte prov, gud vad jag älskar ekvationer.. I väntan på ajb skulle sluta så
gjorde jag Fredrik banan sällskap för att rädda hans dator, tre timmar senare
så slutade ajb och vi tre gick och åt på 11ans. Tillbaka till skolan för då skulle
datorn vara klar, vilket den inte var. En timma till skulle det ta, men efter dom
längsta 60 minuterna i mitt liv så var den fortfarande inte klar. 
Och kl 5 fick vi panik, för vi skulle gå på bio. Vi sket i datorn mötte upp Albin
sedan mot bion. Robin Hood :) 

Vill bara påpeka att det var två gubbar som skrattade något lustigt åt något
som inte var kul, men dom fick med allihopa så tillslut satt alla och skratta åt dom. 

Skönt med långhelg tycker jag.. den kom precis när jag behövde den som mest. 
Jag är så less på alltihopa, I need some time off! som nog alla behöver just nu. 

Ajb sitter och kollar på Nitro Circus och tycker allt är jätte coolt. Men njaa, idioter! 
Fast lite imponerad över att dom lyckas göra 42 världsrekord på en dag, ungefär som mig :)
Fast det borde vara 43 världsrekord eftersom dom lyckas göra hela 42 rekord på en dag! 
Hähähä, nu tyckte ajb att han var smart för första gången, men långt ifrån. 

Vi tänkte iallafall slita en film nu innan läggdags. Till helgen drar man sig mot Hammerdal. 
Men hoppas att alla hade det roligt eller har roligt hos Jonte just nu, hoppas ni saknar mig! 
Men stjärnan kan inte alltid vara med, schemat är såååå ''fullpackat''... fast nä.. 

Louise <3 / ajb

Byeeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0