I have the world's most wonderful friends, I love you!

I fredags var jag på Maddes och Emelies födelsedagspartaj,
det var roligt. Väntar på bilder från Moa, men hon är lite seg ;p

Igår åkte jag, Linnéa och hennes bror och kollade på DM finalerna
i sporthallen. Också kom Bellsjö och gjorde mig sällskap, det vart
ett jävla liv när herrarna spelade, IBFF förtjänade att vinna även
fast dom inte gjorde de. Bellsjö åkte hem och vi skynda oss hem
till mig eftersom Emelie fick för sig att åka hem till mig och vänta
tills matcherna var, hon är som hon är.

Vi började laga mat, tacos! M-m-m, så underbart gott.
Efter det så drog vi till coop och skynda oss hem med att vispa,
skala och krossa för att Benjamin Button började och den ville
vi verkligen se.





morötter med dipp, kladdkaka + grädde med krossade polkagrisar,
massor med godis, ostkrokar, påskmust, snus och världens bästa sällskap.

Linnéa & Emelie <3

Ajb;
Det går inte att göra de och samtidigt
Jag; Men det gick ju
Ajb; Haha ''gick'' = ''''
Jag; Där fick du till de!
Ajb; Men det kunde ju ha gått
Jag; Haha, ''gått'' = ''gick'' = ''''
AJb; Hahahaha där fick du till de
Jag; Haha, torr humor vi har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0