shall we open the chipsbag now, girls?



Myskväll med bästa tjejorna, ems och loj :) har slavat åt dom med deras
fina naglar nu, tack vare mig! vi har ätit tacos och dippat, även pollykaka.
igår var vi i sundsvall och drog hem oss vinsten. aja, dom ska natta hos mig
och imorgon sliter vi stan och match..

igår när vi skulle plocka godis i sundsvall så frågade jag linnea
- ser du någon suggodis?
loj - nja..
jag - vadå nja? ser du någon eller?
loj - nej, och då sa jag ''nja''! (skitsur)
jag - okej...?
ville bara poängtera för linnea (loj) att det var inget svar på
min fråga. nu ligger loj här och guppar av skratt. ems med :)

sen när vi gick mot sporthallen igen då så hade jag och loj köpt
vitaminfokus så frågade jag loj och ems
- är det en suggrej eller kork på flaskan?
ems - vadå suggrej?
jag - ja, då man suger ut vitaminen
loj - vadå suger ut vitaminen?
jag - ja saften?! (också visar jag i luften hur jag menar)
ems - det är kork!!!! (bitch)
loj - det var en jävla massa sugande på dig idag.
ems - eller hur!! (bitcharnas bitch)
jag - :'(

så här ser våra konversationer ut vardagligen, fast oftast
är det ems som är det svarta fåret! (ville poängtera) *guppgupp*

ett inlägg till oss som fattar. :)
ska vi öppna chipsen nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0