keep holding on, cause I'll be there for you



den starkaste personen jag någonsin har träffat, den bästa personen jag känner.
förlusten på din son och din fru har aldrig stoppat dig från att le, aldrig någonsin har
jag sett dig arg, ledsen eller knappt upprörd. var finner du din styrka? kommer den
ifrån ditt stora underbara hjärta? jag vet att du kämpar och jag önskar att jag kunde kämpa
åt dig. livet är orättvis och varför ska det här drabba en människa som har gått igenom
så mycket under sitt liv. jag kan gråta, jag kan skrika men jag ska försöka vara lika
stark som dig. för vi ska klara det här, vi två - som vi alltid har gjort.

min hjälte, min bästavän, min älskade morfar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0