we will still be friends forever

sol ljuva sol, tänkte leka william shakespear
funka bra, såg shakespear in love idag sen sluta jag

jag, fabbe, ludvig och tobias luncha på 11ans,
köpte navelpiercing till mig, vandra på stan
åkte till lidl (?) tillbaka till stan, vandra mera
chillade på torget, vandra lite till, sen hem
hoppa in i duschen, snart sallad, sen leka med jens

en viss kille har blockat mig på min ''älskade'' bdb
även fast jag aldrig lägger ut några bilder så är han
där ändå. först tänkte jag inte sjunka till hans barnsliga
nivå.. men sen så tänkte jag skitsamma, en rolig grej
nej, som sagt frösö pojkar förstår man sig aldrig på

man kanske ska flytta till frösön och gå med i valla gänget?
fast nä - körfältet i mitt hjärta föralltid!

mina underbara vänner, har jag sagt hur mycket ni
betyder för mig? om inte så borde jag göra det oftare. 
tack för att ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Valla is the shieeet

2010-06-02 @ 21:05:06
Postat av: Anonym

fast nä

2010-06-03 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0