tills döden skiljer oss åt

har kollat på kronprinsessans bröllop hela dan
ungefär så där kommer mitt se ut, lika vackert och mäktigt
för att sedan säga ''tack för att ni gav mig min prins''
så gulligt sagt tycker jag.

nyss matat i mig mammas tacos, underbart gott
lite roligt igår på kina när en som jobbar där kom
fram och fråga fall det var buffén jag ville ha,
han kände typ igen mig, stammis

nu blir det en tripp i spöregnet till OK med ajb
men först lyssna på låten som Björn & Agnes sjöng till brudparet
When You Tell The World You´re Mine

imorgon drar päronen till tallin, så lägenheten för mig själv
hoppas dom kommer hem med toffifee som jag har beställt

nåja,
hejdå
nissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0