slå klackarna i taket

igår åkte vi till andreas axelsson för att festa
var där en stund tills vi drog vidare till en linus
där var det trevligt, mycket fulla folk, helt ok

sedan skulle jag och andreas till sikåsdansen
då kom andreas på en genväg man kunde ta
via hästhagen... skulle hoppa över ett dike
pluuuums, hela min högra fot ner i geggamoja
tack för den genvägen!

min kalla fot/ben frös men det vart inte bättre
när en viss person spillde dricka på mina lår
en bajs fot och blöta lår, plus en ölrumpa... kallt!

åkte hem med någon random, duschade mina skor
och nu tvättar vi mina byxor!
på morgonen blev det pizza och cola, plus att man
har laddat med vira blåtira, göttans

kommer inte på något mer jag kan säga
ledig på måndag, förhoppningsvis stan med mamma

min bajs fot
gör jätte
ont
aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0