ingen glömmer sin första kärlek, min var innebandy - vem var din?

jag måste vända tillbaka på dygnet,
det är inte okej att sova till fyra när solen är framme
+ att jag missar halva dagen
skärpning!

jag vill egentligen vara i stugan när det är fint, sola bada och fiska
ingen är hemma typ, jobbar, borta eller så bor dom i svenstavik på loven..
eller så bor dom i en mobbad by, som hammerdal

nåja, slut grinat! jag längtar som fan till innebandy'n
har möte på torsdag men har redan fått reda på att vi ska iaf på cup
i september, borta över en helg och ska bo i stugor med herrarna
skulle vara lite kul fall både vi och herrarna tog oss till final
kib ♥ föralltid

jag saknar andreas

Kommentarer
Postat av: ajb

Jag saknar dig! :(

2010-07-20 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0