en still sommarnatt som denna, låt oss inte förstöra

det var ett tag sen jag skrev här eller det
var ett tag sen jag var hemma, saknat internet!
tänkte lägga upp alla bilder från dunder och en massa
men glömde kamera sladden i los angeles ;o
nu blir bobbo sur på mig

nåja, jag överlevde tre/fyra dagar och nätter
med bobbo, holdo och andreas. det var trångt
att sova, grejer överallt men kul som fan hade vi
''ska fritera mor diiin''

sedan har släkten kommit och jag har busat med
mina små söta släktingar och spelat yatzy också

nu är jag hemma, inväntar yran tror jag..
jag vill träffa alla mina tjejer nu, saknaden hörni!
bilder kommer (stå ut bobbo)

nåja,
summerland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0