No one can have as much fun as us.

Det var så roligt när jag, moa och emelie gick och prata
om sola när två killar måste ha missförstått det helt fel.

vi börja att prata om det i trappan på väg upp och när
vi kommer in på 4ans våning sitter det två killar där

emelie; men det är ju inge kul (att sola)
jag; jo, det är visst kul
moa; ja, det är ju skönt att ligga.

och båda kollar på oss, sedan skratta man hela rasten :)
så går det när man är två dumma och en smart och jag
vill notera att jag är den smarta utav oss!



moa petronella englund hjärta louise emma westlin, är en bra mix :)

Kommentarer
Postat av: moa englund

DET ÄR EN VÄDLIGT BRA MIX! (: <3

2010-01-19 @ 11:20:40
URL: http://stinapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0