she said she usually cried at least once each day not because she was sad, but because the world was so beautiful and life was so short

idag kom andreas hit och det tycker jag om, ibland :)
min mamma väckte mig imorse och berätta att pappa
min låg på akuten för han hade brytit handleden
hon åkte in kl 11 och kl 5 blev vi hungriga och då
drog jag, andrew, 3s och bybben till easten, det var gott

sedan drog vi alla hem till oss, slet kortspel, chicago
då fick andreas fyrtal och vart jätte kaxig, och precis
då slet jag en samtidigt, och min var högre
undra vem som blev tyst då?

annars har vi kollat på cm - som bybben kallar det för
det är kusligt och bra tralala.. nej, men imorgon är det
fysträning - hoppas det blir kallare väder

jag tycker det är synd om min lilla pappa som lyckades
med det värsta, men jag ska signa hans gips då blir
han säkert glad :)

nåja,
lite mer cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0