No man has a good enough memory to be a sucessful liar

jag vaknade upp imorse utav en irriterad emelie som inte
kunde väcka mig sen gav jag henne frukost och hon vart glad
ner på stan med henne och linnéa
och jag vart smått sur

väl på stan så hitta dom massor av kläder och jag hittar aldrig
tröjor som jag gillar, haha :(
eller jo, två nurå.. första gången jag hittade något på monki
seriöst, deras linnen går ju enda ner till knäna och det var xs?!

när jag väl kommer hem så uppmuntra mamma mig med pizza
och då vart jag glad - okej kan ha överdrivit lite innan om stan

kollade på massa program med mamma på tv4 fakta
som personer som försvinner i australien, mest tonåringar
men dom här hade liksom ''rymt'' och bott lite här och vart
utan att ringa - jävlar snorungar
deras föräldrar satt och grät för dom trodde dom var döda
fy skäms!

detta vart ett långt inlägg, men jag hade inget bättre för mig
jag borde göra om min design men ingenting funkar juuuuuu?!

nåja,
bed time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0