jag förstår fall ni inte orkar läsa, det skulle inte jag ha gjort heller

teambuilding/träningsläger

fredag; allt började med att jag, burman, 3s
petra och linnéa åkte vilse när vi skulle till föllinge
vi tog världens omväg på 45 min och kom sist dit
till ingenstans när vi åkte först..

vi sov i ett stort millitär tält så vi började att
blåsa upp madrasserna och så. vi fikade sedan
hade vi ''klubbcheckning'' - vi kollade bladen, längden
och vinklarna. vissa kapade och andra böjde medans
ulf skruvade åt mina skruvar på bladet.

sedan vart det lite spökhistorier och mest chill
innan vi somnade

lördag; klingan väckte oss kl 0700 för frukost - trötta tjejer!
sedan åkte vi till hallen för att träna (åkte dock fel igen) i två timmar
körde fys och ja, inge intressant. sedan återvände vi för lunch
sedan körde vi sammarbetsövningar i två olika lag.

en grej var att vi skulle få över alla i laget i en liten trekant
och man fick inte nudda repen som var längst ner och längst upp
(då fick man börja om) vi tog dom som var större först, no problema!
sedan var det jag, rebecka och amanda kvar. så jag stod i deras
händer för att sedan bli i mottagen i mitten. jag låg liksom på allas
händer i luften (som när en artist hoppar ut i publiken) kände lite
händer här och där, sanna som t ex greppa tag i min skinka
det var kult.

sedan vart det mera mat och mera mat och mera mat
ja, vi åt princip hela tiden. sedan skulle vi spela brännboll med
en jätte tung pinne som såg ut som ett brännbollsträ men när det
börja regna så började folk slänga i väg den där pinnen på en meter
istället för bollen så amanda fick göra sina matrix slängningar så
bestämde vi oss att avsluta där

och det var ju bra, för det började spöregna mitt i allt och alla
madrasser i tälten började typ flyta (vattensäng skämt kom från alla)
så vi flyttade in där vi fick typ skeda med varandra, sedan åt vi och åt
ännu en gång

den kvällen spelade jag kort med amanda, linnea, sandra, lina,
erika och rebecka. jag önska att jag kunde säga att jag vann men
kom faktiskt tvåa.. sedan snackade vi till natten och somnade sen

söndag; vi fick ''sovmorgon'' till 0800 äta frukost osvosvosv
sedan tyckte klingan att vi skulle ut och jogga som en uppvärmning
innan matchen.. 6 km var en tung uppvärmning i varmt väder
och vader som värker. sedan var det träningsmatch och det gick
ju sådär i tredje, sen duscha och vi köpte macka och tog den
riktiga vägen hem

kan nog inte säga hur skönt det var att få sova i min säng
efter en trasig madrass
jag har säkert glömt mycket nu, men det var typ det jag
minns och en massa kost prat och sådant

förresten är klingans son julius så jävla söt
om man ändå kunde ta med honom hem

''det äj en liten julius som ka bli len och fin''

förresten började skolan idag och inget nytt typ
bara att robert har hoppat av :( en mebare mindre

nåja,
detta var för emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0