if you do not tell the truth about yourself you cannot tell it about other people

dagen började iallafall med en tripp till lillänge
där jag köpte mitt efterlängtade schampo som
funkar som balsam och tvål också, bra till innebandy'n
emelie vet hur jag har letat, finally!

också blev det lite rea på lindex, sånt som tjejer behöver
sist men inte minst, sminkborttagning/rengöring från apoteket
tips från emelie, spännande... not

andreas köpte med sig 15 nudelpaket med en speciell smak
hähä, det ska bli gott till kvällen. annars har vi slitit kortspel
med bybben och 3s, en film nu och lite candy - mums.

imorgon åker andreas hem men kicki kommer med
sin nyfödda bebis, lilla ella... åh vad jag ska mysa!
troligtvis ems med

på fredag drar jag och mitt kära lag på teambuilding/träningsläger
i föllinge, det ska bli skit kul. jag längtaaaaar! äta, träna, leka och umgås
plus att helgen slutar med en träningsmatch mot frösön - kult!

nåja,
movie time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0