It's nothing wrong with Mollys smile


You need to fix what is broken, with a smile

Igår följde jag med Andreas ''ajb'' och fotade lite vid Andersön, det var mys.
Vart dock lite kallt mot slutet men så snäll som han var så fick jag godis som tröst.

Ikväll sliter jag kina med älskling's Moa, ska bli riktigt mysigt!
Vi har så mycket att ta ikapp känns det som, plus att vi har lovat att vi
måste vara med varandra mera och en bra start på det är en mysig middag.

På tisdag drar jag, Linnéa och Emelie till emsans stuga för att testa
våra kunskaper om att överleva. Och se vem som dödar vem först.
Nej, men det ska bli awesome! Får hoppas på lite sol och mycket onyttigt
så löser sig resten med lite torr och konstig humor som vi tre har.

Sen nästa lördag så drar jag till Hammerdal för att gå på dansgalan i ström.
Ska dit med ajb och några andra söta Hammerdalare så det blir trevlans, I hope.

Men nu ska jag fixa och böka tills Moa kommer om vilken sekund som helst,
fast fall jag känner Moa rätt så kommer hon inte för än om nån timma, segis.

Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0