I'm sorry, I let them hurt you.

Jag och Andreas ligger här i soffan och kollar på Americas best dance crew.
Det är awesome! Har slitit ont hela veckan på Stadium men nu är jag äntligen
stadium fri.. har dock fixat att jag kan jobba extra där, men just nu är jag inte
så sugen. Fast lite extra pengar skulle inte sitta fel i fickan.. inte alls.

Vädret är skönt med så dum som vi är har vi inte varit ute och nyttjat
solen som man ska, fy skäms för oss. Okej, om jag ska vara ärlig har Andreas
tjatat om att få gå ut men det var typ åtta på morgonen då hade man ingen ork.

Vi kollade på massor av filmer igår, My sisters keeper är världens bästa film.
Jag kunde inte sluta gråta... :( Tror vi ska slita den ikväll med om jag får bestämma!

På fredag är det valborg och då hänger man i Hammerdal. Vi ska på inflyttningsfest
hos Andreas kompisar, Rasmus och Toffe. Man får hoppas på att det blir trevligt. :)
Nej, men här blir inga barn gjorda.


One love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0