I take the step from our last dance, baby.

Igår åkte jag, Moa och Andreas (Ajb) hem till honom i Hammerdal för
att sedan gå på dansgalan i Strömsund. Men först vart det lite party.



Jag, Ajb och Moa gick till ''blå'' för att käka pizza



Efter det så gick vi till Ajb, drack lite öl och kollade på fotboll, haha.



Fort där efter skulle vi till Daniel's brorsa. Lägg märke till hur mycket sol det är ^
Alltså är det jätte bra att ha solbrillor... haha



På vägen dit upptäckte jag och Moa Hammerdal med nya ögon.



Hann knappt skåla innan skjutsen kom och då åkte vi till Ström för att..



.. träffa en mätt och en belåten Albin



Mullepulle ''Strömsunds ligist'' Flickorna från stan och en bonde från Hammerdal



Nja, jag vet inte riktigt vad vi gör här. En fin gruppbild kanske?



Sådär skulle Mulle bära Albin efter dom hade gift sig. No homo!



Och här har vi vårat bröllops foto, räcka ut tungan och ge fingret.



Närå! Här har vi det.. Mrs and Mr puckelrygg! Det är awesome.



Förlåt Moa, men jag var bara tvungen. Du ser så söt och njutbar ut :)



Nu jävlar var dans skorna på, nu skulle vi svänga våra höfter till dansen.



Men några missuppfattade meningen och ja, nej jag vetta fan..



Moa träffade sin kompis Emma där och vi dansade, å dansade å dansade.



Tummen upp till att Daniel kunde dansa trots alla öl han hade druckit.



Haha, humöret var i alla fall på topp. Inge fel på natthumor..



Trötta tjejer fick avsluta detta. Orkar inte lägga ut flera. Men hade i alla fall
en kanon kväll med Strömsunds ligister, haha och några Hammerdalare.

Fick skjuts hem av någon av Andreas kompisar, en kille på typ 40bast försökte
supa ner mig och Moa på vägen hem i bilen. ''Drick mer öl, men drick då, kom igen
nu. Ni måste ju dricka'' Även att han försökte få med sig Moa hem. Haha, casanova.
Vi kom hem till Andreas vid fyra skulle jag tro, då fick det bli varm korv med bröd
sedan sova. Tog bussen hem sex timmar efter, så är förjävligt trött.

Men det vare värt! En rolig kväll. Med roligt folk. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0