Gamma who?? One word; Bitches!

Jag, mamma och pappa har haft en disskusion om
läppförstorning också visade jag en ''fin'' bild på Kissie
på hennes enorma läppar.

Pappa; Men hövva, hon ser ut som en fisk! En gädda.
Jag; Så där ska jag också göra och du betalar.
Pappa; När jag är död..
Jag; Mattias ska också göra det
Pappa; Ni är så vackra båda två!
Mattias; Du med Bertan
Pappa; Jag är så gammal så jag kör med klädnyparn i nacken ja.

Ungefär så här ser våra konversationer ut när kusin Mattias är här
eller typ dagligen.

Men nu ska jag och Mattias se på Stomp the yard.
Äta chips med dipp också ''sen blire räkmacka vettu'', internt men gött!



Vi är helt normala och jämt seriösa och sprider kusinkärlek till världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0