Skattjakten

Idag på skolan hade vi skattjakt :) riktigt roligt.
skulle samla ihop och göra grejer för att få poäng,
får veta på måndag hur det gick.

norsk-karoke var att en gick in i ett grupprum med
hörlurar och mick, skulle sjunga låten dom hörde
och andra satt utanför och fick höra i högtalare
och gissa låt och artist. vi fick ganska svåra låtar..

också fyllde en lärare, Ann-Sofi år. skulle in med
partyhattar, present och fika och sjunga. hon fick
kaffe och kokos boll och ett armband utav oss :)

även att jimmy köpte en radiostyrd båt för 600kr
för vi behövde en sån, men han skulle lämna tillbaka
den sen. men snacka om att offra sig för klassen
för några timmar :)

sen skulle vi ha en öp tidning från 1970, så jag
tobias och robert gick till stora bibloteket för att
skaffa en kopia. och när vi kom frågade tobias
hon bakom kassan eller vad man ska kalla det.

tobias; vi är på skattjakt och vi undrar fall ni har
en tidning från 1970?

hon; om ni går en trappa upp och till vänster så
ska ni nog hitta.


tobias; behöver vi en spade?

hon; ja.. eller va?

tobias; ja, om den är nergrävd.

haha, det var lite roligt. hon kollade på oss
som vi vore helt dum i huvudet, sen förstod
hon skämtet och bröjade skratta. haha :)

ja, det fanns mycket man skulle göra.
men det var det som jag gjorde iallafall!

serien startar imorgon, jag längtaaaar.
får se hur det går med min hesa hals och hostan.
men jag ska spela hur som helst, ohja!
i brunflo mot brunflo 13.00 :D

Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

haha, jag vet.

2009-09-25 @ 23:13:42
Postat av: Tobbe

Awsuuum ;)

2009-09-29 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0