rym med mig till kiruna, snälla..

jag har nyss klippt mig, är nöjd men jag tror mamma
vart nöjdast. ett mirakel hände där borta, dom brukar
alltid klippa mig i halsen eller i örat idag gjorde ingen
det. fast när hon blåste mitt hår så höll hon blåstorken
så jälva nära, trodde mitt hår skulle börja brinna upp.
då skrek jag...

träffade även jennie där som hade försökt färgat håret
blondare, men det var blått?! rättare sagt var det hennes
syster som försökte färga. men så kan det också gå, tydligen :)

träning snart, sista gången vi ska springa 5km.. tack!
är så jävla less och springa den varje jävla gång.

jag vill ha ett sånt här armband!

 


Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

YOUR NUMBER 1 FAN IS BACK!!!!!!! Du och dina problem hos frisören :p

2009-09-17 @ 16:55:58
Postat av: louise

ja, alla är rädd för att gå till tandläkarn men jag är rädd för att gå till frissan. Wey, har saknat dig här :)

2009-09-17 @ 17:29:14
Postat av: louise

ja, alla är rädd för att gå till tandläkarn men jag är rädd för att gå till frissan. Wey, har saknat dig här :)

2009-09-17 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0