pappa, jag vet att du har din son

sitter på skolan och har medieproduktion, vi ska
göra ett cd omslag men jag är redan klar. så jag
leker lite med photoshop medan andra spelar cs.
det är inte så god mat idag, jag och emelie (ems)
ska dra till elvans och käka :) cheddar dip, goos.

''gud skapade oss för att vi skulle spela cs,
han hette conny smith''

jimmy sitter och är jätte sur på mig utan anledning.
om jag pratar med honom så säger han bara nej,
nej till allt. aja, imorgon blire iallafall min ems :)

förresten, jag ska byta rum med min syster.
ni som inte har varit hos mig så har jag en egen ytterdörr
och toalett och kicket. och eftersom therese blir 20
vill hon byta. så om två veckor ska jag måla om
mitt nya rum. jag ville inte byta tills mamma kom
in och muta mig med en ny kamera :) kunde inte
tacka nej, haha. jag som har tjatat får en äntligen!

madde och jag har fotat lite, detta bjud vi på :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker otroligt vacker:)

2009-09-24 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0