jag tänker inte byta liv med dig!

Skolan som vanligt, idrott på slutet och det var
orgentering min favorit syssla, springa i skogen
som ett annat troll.. det blåste som bara den,
också träffa jag NORSKEEEEN där weeeeyyyyy!
jag har saknat min bästavän ♥
skogen är bra allt liten den :)

hur roligt det än var att träffa norsken, så var
jag tvungen att virra ut mig från skogen och hem.
jag blev sur på min syrra och sitter nu instängd på
mitt rum och inväntar mat. haha :)

igår var sista rundan som vi sprang, är riktigt stolt
över att jag avsluta den på ett snyggt sätt att springa
hela none stop! till och med alla uppförs backar, stolt!

imorgon är det äntligen fredag, och ikväll är det
criminal minds. plus att jag gillar min klass. SLUUUT...



Norsken & jag


Kommentarer
Postat av: norsken!!!!

av alla jävla ställen så träffas vi i skogen x) har saknat dig bästis!!!!!<3 louise och norsken =best friends! så ska det vara!:D<3

2009-09-17 @ 17:43:43
Postat av: louise

jag trodde inte att nästa gång vi skulle ses skulle vara i en skog.. haha :) det är så det ska vara :D<3

2009-09-17 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0