bryt ett ben eller bryt ihop

jag ligger här i sängen och snorar på, inte lika
mysigt som det låter, jag lovar :) en hes hals
och hosta på det, gooos. har varit hemma igår
och idag. men ska gå imorgon, vi ska på badet :)

vet inte fall jag ska med på träningen ikväll,
jag tror det. ta det lugnt, vi ska bli fotade också häh.
lag foto vill man vara mä på.

serien börjar till helgen, då jävlar ska vi spöa brunflo!
och när det kommer till innebandy så skiter jag i hur
sjuk jag är. bryt ett ben eller bryt ihop.

eftersom jag inte har några bryta ben så ska jag vara mä.
fan heller att man bryter ihop :) icke icke.

var väl allt för mig antar jag, längtar tills helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0