are we still alive?

min hosta och min helsa hals är så gott som
försvunnen. men nu har man fått nackspärr
på högra sidan, svin ont. men tydligen brukar
man få nackspärr efter en rejäl förskylning..
hm, där ser man!

en tjej i brunflo krokade mig med hennes ben
när jag var uppe i 120 typ, föll slog huvudet
också fick jag henne på mig, när jag går känns
det som min knäskåla är lös..

också trodde jag att jag skulle få mer hosta
efter matchen, men som sagt innebandy botar allt :)

till helgen ska jag och tjejerna slita kina, gosa
och snacka skit :) det ser jag fram emot.

nu ska jag äta en nybakad äppelpaj och kolla
på världarnas krig, en riktigt bra film. ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0