we´ve never cry for love, we are superheros!

Har vart en soft dag idag, till skolan kolla på en bra film
slutar vi lunch sen hem. har kollat på one tree hill, små
tittar fortfarande men nu ska jag plugga till naturkunskap
provet som är på måndag, blä!

ikväll är det träning och jag är väldigt pepp :)
imorgon är det match!



haha, "hon smeker bollen" som madde skrev dit. så lägg till :)

det är konstigt att inte prata med dig när vi ser varandra,
vi går bara förbi men blicken neråt i marken. det är sjukt
att två som var så tajta helt plötsligt inte känner varandra längre..
jag saknar dig ibland när jag behöver prata med någon,
för det var alltid du en gång i tiden, som lovade att alltid finnas här.
kolla ner i marken och gå bara förbi

är glad över att jag har ems, häggan och petra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0