vi snackar innebandy, innebandy! finta, snabba pass och rappa slag.

sitter på skolan och har medieproduktion med Fredrik :)
det tycker jag är roligt. tobbe troll sitter och är sur på
mig och roberto?! ska försöka få han att le snart igen.

idag/ikväll ska jag vara med häggan och ems, men
det blir nog inte efter jag har målat mitt nya rum lite.
vi har en deadline tills på söndag, bara för att få det
gjort. :) annars ska jag mysa med mina tjejer ikväll <3

lördag; först så har vi match i krokom mot hammerdal
och jag är taggad som fasiken. sedan vet jag inte fall
jag ska vara med ems, för jag ska nog måla också och
bara ta´t lugnt. sedan är det sverige-danmark, så då
ska man ladda framför tv med sverige tröjan :) höh

nästa helg på fredag sägs det vara klassfest,
och på lördag sägs det vara lagfest. jag kommer nog
inte orka båda. jag föredrar lagfesten i såfall.
gubbtema, burman? ;)



vi snackar innebandy, innebandy! finta, snabba pass och rappa slag.
in och jobba framför kassen, vilken lycka att få lira i ett lag. 
vi lirar innebandy..


Kommentarer
Postat av: Linda

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

2009-10-13 @ 13:40:08
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0