i wish i was a punk rocker with flowers in my hair

Haha, håller på att skratta ihjäl mig. Tobbe gjort så jag
nästan ramla av stolen och precis så kastar jag en plast
bit rakt i roberts öga, och jag kan tänka mig det i slowmotion.
HAHAHAHA!

efter vi har slutat skolan så ska jag kan följa med moa
och se när banderet och backi(?) två föreningar ska spela
"fotboll" mest slåss med varandra. vi får se om jag vill :)

igår på orgenteringen så skulle jag maddeN moa rufina
evelina och sandra till arctura, men gick världens omväg
tillslut var vi tvungen att hoppa över ett staket som var
2,5 m hög. vilken upplevlse det var, sen fuskade vi och
våran idrotts lärare tyckte det var lustigt att vi kom före
alla andra som började en halv timma före oss, haha.

imorgon ska laget och jag till boda borg och sen äta, mys!
hejdåååååååååååå!



payback is a bitch!
tobbe och robert är inte mina vänner längre!!!!
just nu är cronis min enda sanna vän! fuck roGert och tobbe!


Kommentarer
Postat av: Tobbe @ Trapphuset

HAHAHAhahahahahahahahahAHAHAHAHahahahAHAHAHAHahhahaH



Sskitkul.... -.-'

2009-10-02 @ 14:17:04
URL: http://trapphuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0