detta är mitt liv som ingen kan ta ifrån mig

bilder från färra säsongen, när vi var i bollnäs. se och njut!



jag och jaffa

 

burman, syrran och jag där bak



#6 burman, #19 therese, #16 emelie, #22 moberg



sofie, therese, moberg, petra, burman



jag och syster (therese) och några fiender häh



jag therese jaffa



petras huvud, roger coach och #8 jag



jaffa och therese

petra och jag



matilda och therese



cissi, som tyvärr har gått till brunflo :( en saknad brud!

jaffa, therese, sofie och jag
det här var våran första helg som vi spelade borta.
vi och några fler drog till kina och åt.
den här och alla helger vi har spelat borta har varit riktigt roliga :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe @ Trapphuset

I R floorballguy93! :D

2009-10-01 @ 19:13:27
URL: http://trapphuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0