this would hurt some little

hallå där!
i fredags var det klass fest men orkade inte gå eftersom
jag var rätt slut efter matchen. hanna h kommer döda mig
på måndag.. förlåt! :)

igår tog jag det bara lugnt, var hemma och spela the sims 2
på playstation :p haha, hade glömt att jag hade det.
men min gubbe vill inte bli kär i någon.. :(

ikväll eller snart ska jag ner på stan och träffa ems, vi ska
nämligen på bio. new moon :) hoppas det är lika bra som den
ser ut att vara. hih!

förresten har vårt kylskåp gått sönder, den är jätte varm så
vi har all mat ute på balkongen hahaha. lite roligt är det dock.
så har vi haft hela helgen för den nya kommer imorgon.
nej, nu har jag inge vettigt kvar att skriva.

förutom att jag kom tvåa på bowlingen, söt elin vann :)


kom nyss hem från bion. den var så jävla bra! det är synd att edward
och jake (jacob) måste vara så jävla snygga, lite osjyst för oss som
bor i sverige att vi knappt har någon chans...
också var filmen tvungen att sluta så jävla bra men samtidigt så jävla
dåligt. jag måste se trean nu! blir helt jävla gaaaaaalen.
men nu ska jag se ettan bara för jag är lite halvt galen. godnatt!



den gulliga gubben tog fokusen, hih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0