hur låter delfinen?

Sitter här med Daniel delfin :) vi pratar googlar
efter mobiler och grejer, eller det är mest delfi som
gör det. jag låtsas att jag är intresserad utav det han säger.
vi ska snart ha klass fika, mums!

jag och ems ska nog vandra lite på stan sedan kanske
dra hem till mig och käka tacos, garde mumma! :D

förresten så har jag köpt en sprillans ny fin kamera
till bara mig eftersom den gamla gick sönder.. det kan
ha varit mitt fel för det :o eller där ljög jag, det var
mamma som köpte kameran åt mig :) tack moooor <3

ska till ånge på lörd och spela match. ;)

igår så hällde jimmy vatten på mig utan anledning?!
bög fan. slutade efter lunch igår med så jag, bergman
och pär drog till stan och kikadde lite. trevligt :)

Kommentarer
Postat av: tvättbjörn

haha jimmy...

2009-11-13 @ 18:10:03
URL: http://trapphuset.blogg.se/
Postat av: louise

inte kul fall du tror det tobias!

2009-11-13 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0