We wish you a merry Christmas and a happy new year.

Imorse samlades alla i matsalen för att höra kören sjunga.
vissa var som sagt bättre än andra.. sedan upp till klassena
för att fika, också hade min klass allsång :) mys, också lite
lek på de. sedan fick vi vårat efterlängtande jul lov, weey!

sedan gick jag, moa, emelie, hanna h, hanna och jimmy
på tehuset och fikade lite, och snacka skit. sedan ut i alla
affärer i hopp om att få hitta en fin nyårs klänning som vi
alla kom fram till att vi hade ångest för. jag hittade i allafall min!
men ska gå ner efter jul igen och hitta resten som jag behöver.
hanna h kunde seriöst döda någon för hennes misstag att hon
inte köpte klänningen som hon hittade förut, arga blickar gav
hon och jag gjorde allt i min makt för att kunna hitta någon annan.
men misslyckades totalt!

efter ett långt letade och sura miner från hanna h så gav vi
alla upp och åkte åt varsit håll. nu sitter jag hemma i soffan
dricker julmust, gudomligt gott säger jag bara.

nöjd med mina köp, klänningen, glitter spray och ett halsband.
till veckan ska jag köpa den sista julklappen.. sedan får det fan
vara nog av stan för ett tag. lovet blir väl moa mest hoppas jag :)

dagens fråga som vi alla ställde oss, förutom jimmy då var
varför slutade vi leka med barbie? det som var så jävla roligt.



bilden är från halloween, jag hanna h och elin. den fick duga :)
jag ser lite sne ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0