Searching for a former clarity

åh, jag har fått sömnproblem nu igen. som i natt, jag och min
kära granne jens satt och spela mario wii till halv fem för då var
han typ trött. så jag fixa fika kolla lite på one tree hill och försökte
tvinga mig till att somna. sist jag kollade på klockan var den halv
sex, och jag somnade säkert två timmar efter de. också skulle jag
vara med Moa idag, men då när jag vakna mådde jag uselt så vi
har bestämt att vi ska ses imorgon istället. så ska försöka somna
i god tid, för jag ska nämligen vända tillbaka på dygnet och inte
slänga bort mitt lov till att sova. fast det är väl så det kommer sluta!

och förresten, vad är det med 11 åringar nu för tiden? jag hade
städat mitt rum så fint också kommer albin och förstör allting?!
när jag frågade varför fick jag svaret - för jag vill spela james bond.
men det fick han fet glömma!

emelie har dragit till kiruna, kalle till kanada, kosse till tåsjö och
häggan till gud vet vart. alla åker någonstans, men jag är kvar.
jag vill också åka, men vart? kanske till moa, kanske till martin
som är i fjällen, eller varför inte till tobbe troll som är på frösön.
hm, får ta mig en rejäl funderare.. tänkt klart, jag åker till tobbe
troll i hopp om att få amerikanska pannkakor!

min jul var riktigt mysig. fick iallafall one tree hill s6. så nu kan teo
vara lugn, det blir maraton! så nu kan du andas. min kusin andreas
från stockholm kom igår och ikväll. även att han var på matchen
när barcelona - real madrid mötte varandra, ganska avis jag är..
men han lova att han skulle ta med mig nästa gång :) glad tjej!

nu har väl jag sagt allt som har hänt och inte hänt. Moa imorgon
blir riktigt mys. ser fram emot nyår med tjejerna!
gott nytt

Kommentarer
Postat av: Tobbe "Baronen" Bergander

Sweet : >

2009-12-27 @ 01:15:39
Postat av: lou

med sirap, tack

2009-12-27 @ 01:18:23
Postat av: Tobbe "Baronen" Bergander

självfallet

2009-12-27 @ 01:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0