like a bird, I wanna fly away

Just nu har vi medieproduktion som alla torsdagar.
jag kom på nyss att jag bloggar jämt när vi har de.. hih!
imorgon är det fest, det skulle bli klassfest men totalt
misslyckat. men det blir iallafall jag och ett gäng från
klassen som ska på fest till någon tova :) trevlans.

funderar på att ta med mig kameran imorgon, men vet inte
fall jag vågar riktigt. den är ju ny och om den skulle bli stulen
så skulle mamma gå upp i taket, och det vill ingen :)
så vi får se fall det bjuds på bilder.

kul att vi bara var 5 pers igår på träningen, så jävla tråkigt.
man kan inte göra något på 5 st. 

tack för mig.

 


Kommentarer
Postat av: Tvättbjörn

Niiiiice, i liiike ;)

2009-12-03 @ 11:13:10
URL: http://trapphuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår dig i måndags var vi 7 st inte heller speciellt skoj :/

2009-12-04 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0