I guess I just lost my husband and I dont know where he went

Ikväll är det derby match mellan oss och meri, nu jävlar!
men jag missar semi finalen i damer VM. förhoppningsvis
så kommer Svergie spela finalen imorgon, då är man pepp :)

idag på skolan gjorde jag ingenting alls, jag och magnus
spelade mot varandra i olika spel. och jag vann alla gånger!

slutade vid lunch, skulle träffa kosse men det tog så långt
tid så jag åkte hem i stället och nu dricker jag julmust hah.
julmust ♥ louise = förevigt!



so what, Im still a rockstar, I´v got my rockmoves and I don´t need you guess what,
I having more fun and I gonna show you to night

Kommentarer
Postat av: Tobbe "Baronen" Bergander

Julmusten i all ära, men vart är festmusten?

Och lycka till!

2009-12-11 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0